Service & Reklamation VG Storkök Sverige AB

VG Storkök Sverige AB erbjuder vi pålitlig service, underhåll och reklamation för storköksutrustning, restaurangmöbler och kyl- & fryssystem. Vår professionella tekniska support säkerställer att ditt kök fungerar smidigt och effektivt – alltid med snabb respons och hög kvalitet.

Service & Underhåll

  • Installation och idrifttagning av ny utrustning

  • Rutinkontroller och förebyggande underhåll

  • Felsökning och reparation av köksutrustning

Reklamationer

Har du fått en defekt produkt? Vår reklamationsprocess är enkel:

  1. Kontakta kundservice med ordernummer och produktinformation

  2. Beskriv felet och bifoga bilder

  3. Vi guidar dig med åtgärd, reparation eller byte

Viktigt: Produkten ska hanteras varsamt tills ärendet är löst för att garantin ska gälla.

Kontakt

Telefon: 033-12 33 80
E-post: [info@vgstorkok.se]
Öppettider: Mån–Fre 08:00–17:00

Product added to wishlist
Product added to compare.

Den här webbplatsen använder cookies. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator, surfplatta eller mobiltelefon när du besöker vår webbplats.