Service & Reklamation VG Storkök Sverige AB

VG Storkök Sverige AB erbjuder vi pålitlig service, underhåll och reklamation för storköksutrustning, restaurangmöbler och kyl- & fryssystem. Vår professionella tekniska support säkerställer att ditt kök fungerar smidigt och effektivt – alltid med snabb respons och hög kvalitet.

Service & Underhåll

  • Installation och idrifttagning av ny utrustning

  • Rutinkontroller och förebyggande underhåll

  • Felsökning och reparation av köksutrustning

Reklamationer

Har du fått en defekt produkt? Vår reklamationsprocess är enkel:

  1. Kontakta kundservice med ordernummer och produktinformation

  2. Beskriv felet och bifoga bilder

  3. Vi guidar dig med åtgärd, reparation eller byte

Viktigt: Produkten ska hanteras varsamt tills ärendet är löst för att garantin ska gälla.

Kontakt

Telefon: 033-12 33 80
E-post: [info@vgstorkok.se]
Öppettider: Mån–Fre 08:00–17:00

Den här webbplatsen använder cookies.
En cookie är en liten textfil som lagras på din dator,
surfplatta eller mobiltelefon när du besöker vår webbplats.